Er du vår nye kollega

VI SØKER EN TRAVEL PLANNER SPECIALIST

Nordfolk Travel AS ble etablert høsten 2022 og er en DMC som skreddersyr reiseopplevelser i Norge for et internasjonalt marked innenfor High End og ultra.

Vårt lille HQ sitter på PIR i Ålesund og hverdagen går med til å designe totalopplevelser for luksussegment gjennom hovedsakelig B2B kundesegment globalt. I tillegg har vi to kolleger som sitter i Oslo.

NORDFOLK er et lite, kreativt reisebyrå med store visjoner. Grunnet stor pågang i forespørsler, trenger vi en engasjert medspiller i 100% fast stilling. NORDFOLK sitt viktigste verdiløfte er å tilby enestående kundeservice gjennom integritet, respekt og troverdighet, under pay off «WIDEN YOUR HORIZON».

Vi søker etter en motivert og selvgående kollega som kan stå inne for disse verdier.

Kundene er i hovedsak internasjonale og man arbeider i et krevende marked der detaljer og omtanke for gjesten og kunden blir en essensiell del av arbeidet.

Da engelsk er arbeidsspråk, er gode engelskkunnskaper en forutsetning. Det forventes også at man er uredd i dialog med kunder av internasjonal karakter, og ser på denne delen av arbeidsoppgavene som en spennende del av jobben der man ønsker å gi en personlig, høy kvalitet til hver kunde.

 

Ansvarsområde

Stillingen innenfor dette område vil i all hovedsak være å svare på innkommende forespørsler ved utarbeidelse program, herunder både innsalg og snu forespørsler til bekreftelser. Et annet viktig område er det operasjonelle delen som omhandler å sikre alle elementer i et reiseprogram som gir en sømløs opplevelse. Man vil daglig være i kontakt med eksterne leverandører og produkter fra strategiske partnere. Stillingen henvender seg til hovedsakelig eksisterende, innkommende kunder innenfor B2B.

 

Sentrale arbeidsoppgaver

·        Følge opp og svare ut innkommende forespørsler, og snu forespørsler til bekreftelser

·        Oppsett av salgstilbud i CRM

·        Lage detaljerte reiseprogram i et moderne og effektivt softwareprogram

·        Booking av leverandører, opplevelser og overnatting, operasjonelle oppgaver og prosjektstyring med bruk av vår booking system inkludert prising

·        Korrespondanse med kunde- og leverandørkontakt, med støtte i bruk av CRM system

·        Kan bistå med å utvikle nye produkter og ideer til å skape nye innhold og totalopplevelser når det er naturlig

·        Noe reisevirksomhet kan regnes med, men ingen betingelse

 

Ønskede egenskaper

·        Utdanning på høyskolenivå

·        Du motiveres av å finne løsninger, er handlekraftig og arbeider effektivt

·        Erfaring innenfor reiseliv/ Hospitality Professional

·        Svært gode engelskkunnskaper skriftlig og muntlig

·        Andre språk er positivt, men ingen forutsetning

·        Kulturforståelse, i det ligger det også en finutviklet forståelse for det internasjonale High End segmentet

·        God erfaring av CRM og softwareprogram og god forståelse for bruk av digitale verktøy

·        Utpreget relasjonsbygger

·        Systematisk og øye for detaljer

·        Trives med hektiske perioder og har struktur til å prioritere tiden godt

Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø med dyktige kolleger, konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger. Arbeidssted kan være både i Ålesund og i Oslo. For den rette kandidaten, kan vi tilby muligheter for å sitte hjemme og eller andre steder i landet.

Stillingen er i 100% med ønskelig oppstart fra august / september. Ble du ble nysgjerrig, ta kontakt med eier og daglig leder Gro Linn Gamst, tel 93205230 eller e-post grolinn@nordfolktravel.no.

Vi ser fram til å høre fra deg med CV og kortfattet søknad innen 21. mai.

Previous
Previous

GOLDEN SEASON

Next
Next

Introducing Rachel